Post by saureslatalen on Mar 14, 2022 9:56:45 GMT 8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Claw Machine Game Toreba Live! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Claw Machine Game Toreba Live! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ aktiver admin panel ▞▞▞
▞▞▞ Claw Machine Game Toreba Live! 2022 version ▞▞▞
det var en sjov app, indtil de begyndte at hæve prisen, der opstod flere problemer, og kløerne føltes mere stive end noget andet. For eksempel ville jeg spille et spil, der kostede 2 dollars at spille, og da jeg prøvede at stoppe kloen, fortsatte det bare. de har en sektion til at indsende hændelsen, men da du får din "TP" tilbage, løb du enten tør for omgange og penge. Igen er det sjovt at prøve at vinde, men vær opmærksom på at bruge 30 bucks eller mere for noget, du kan få billigere på Amazon.
Jeg kunne ikke spille mine fem gratis spil, fordi hver gang, når jeg prøver at spille det element, jeg vil have, popper der små små tænder rundt i højre hjørne og ser søde ud, og stjerner dukker op og siger, at det indlæses, og det ikke indlæses
Pengeprisen steg og koster nu skat. Vi plejede ikke at have det på Android, og nu har vi det, store rip off. IPhones kommer til at have den normale pris uden afgifter siden sidste opdatering, så virkelig ikke fair overhovedet; Men gratisbilletterne udbetaler stadig, så det er det værd, men det ville være bedre, hvis vi fik flere billetter, og stadig afgifterne ødelægger systemet.Du får i det mindste dine præmier leveret gratis efter 7 dage før din sidste levering
Jeg elsker denne app. Jeg bliver hooked af at spille det, indtil jeg vinder. Hvis du kommer tæt på, skal du blive ved, indtil du vinder. Du kan ikke efterlade en præmie.
Den allerførste claw game app, jeg nogensinde har spillet og absolut den bedste! Toreba har det bedste udvalg af præmier og den bedste spillergrænseflade. Du skal give det en chance!
Temmelig godt, selvom brugergrænsefladen er lille, og der er meget latency i video, mens du spiller.
Opdatering: Bedre spilleoplevelse, men med Covid 19 har forsendelsen været smertefuldt langsom. Dette ville være forståeligt, hvis forsendelserne havde bedre sporingsmuligheder. Som det står, aner jeg ikke, om jeg får mine præmier. Jeg plejede at spille dette ofte, men en nylig opdatering til appen har gjort den ubrugelig. Jeg har mistet forbindelsen til serveren midt i spillet 3 gange i træk i dag, hvilket har resulteret i tabte spillebilletter og penge. Jeg ville undgå dette spil, indtil fejlene er løst.
Jeg plejede virkelig at nyde dette spil. Selvom spillene var udfordrende, var de okay, de kostede lidt mere end en standard spillehal, men med den gratis forsendelse en gang om ugen, synes jeg, at udgiften var rimelig. Men nu er spillene meget rigget, maskinerne fejler eller virker ikke, og når du ansøger om en refusion, giver de sjældent en. Jeg plejede at bruge en del på Toreba, men vil ikke bruge en cent mere.
Claw Machine Game Toreba Live! Hiburan mcuh
Denne app ville være 5 stjerner, hvis det var et par år siden. Selvom det nu kun er en skygge af sit tidligere jeg. Kløerne er nu svage. Ja, jeg får flere gratis spil, men de føles ubrugelige. Det er vist på tide at afinstallere dette spil for altid.
Jeg elsker Toreba. De er bare vidunderlige. Den eneste klage, jeg virkelig har, er, hvor lang leveringstid er. Jeg bruger flere kranmaskine-apps, og det er i min top 3.
Claw Machine Game Toreba Live! Hiburan mcuh
MEGET forsinkelse... videoen, som den viser for at vise, hvor kloen er, fryser, hver gang jeg prøver at få den til at bevæge sig, så jeg aner ikke, hvor langt den går... det meste af tiden fylder forsinkelsen hele tiden drej, nogle gange griber den af sig selv, slipper af sig selv, og andre gange bevæger den sig slet ikke.
Spillet er sjovt, men et par ting, der dræber det, er den måde, du ikke er i stand til at flytte kranen til venstre eller ned, og du får kun én chance, så hvis din forbindelse ikke er så stor, er chancerne for, at du overgår skyder det er lidt højt
Jeg prøver ikke at kalde dette en afhængighed, men... det kan jeg være, og jeg er besat af ideen om online kranspil. Nogle maskiner kan ikke spilles, fordi de vejer genstandene for meget eller for klæbrige af en stang, men nogle gange kan de vindes, og du skal bare være tålmodig. Jeg sætter også pris på de gratis spil hver dag, det giver folk, der ikke ønsker at bruge penge, og giver chancen for at prøve at vinde med det. Jeg ville bare ønske, at de kan stables i stedet for at blive tvunget til at bruge dem inden for 24 timer. Fantastisk app.
Jeg giver kun denne app en 3, fordi ideen om den er fantastisk. Indtil du bruger måneder efter måneder og stadig ikke har vundet noget, er det lidt ærgerligt. Jeg har også haft mange problemer med, at mine spillepoint (TP) blev taget, uden at jeg ville bruge dem. Selv når jeg har gratis spillebilletter, lader det mig ikke spille på den eneste maskine, jeg vil spille. Men uanset hvor mange gange jeg e-mailer kundeservice, får jeg ikke svar. Brug ikke penge på denne app. Jeg fik aldrig noget refunderet.
Dit spil er et fupnummer, jeg kan ikke få noget ud af klomaskinen, og jeg havde 5 gange at spille, det var gratis, men jeg brugte 4 forsøg, og det var et fupnummer, jeg fik kun 1 ledig tid til at spille, men jeg brugte det ikke, så det kørte Jeg hader dit spil, det er sådan en fidus
Spillet er sjovt, og præmierne er søde. Mit problem er FEJL OG BUGS! Lad os sige, at du taber $50 på tokens for at spille, og når du er midt i et spil, prøver du at vinde (og du skal kun bruge 3 træk mere for at vinde), GLITCHER spillet! Du kan ikke se kloen eller kontrollen. Så du er tvunget til at stoppe med at spille og se en anden vinde din præmie. Toreba kundeservice er meget langsom og utilgivelig over for fejl og fejl. Ingen tilbagebetalinger. Ingen fiksering. tager bare pengene. Spild ikke din tid.
Claw Machine Game Toreba Live! Rozrywka xstv
Jeg har vundet næsten tyve genstande. Jeg ved, at jeg muligvis har brugt tæt på 6-700 på dette spil. præmier er af god til top kvalitet. indkøbene stiger hurtigt, og du er ligeglad på grund af lodtrækningen om at være et skub eller et skub væk for at få præmien. stærkt rigget. selv for en klomaskine. kundeservicen eksisterer ikke. spillet er dyrt og vanedannende. hold dig klar, hvis du har en let vanedannende disposition
Det er en blandet pose. Når du vinder er det fantastisk, endnu mere når du vinder på et GRATIS spil. Hvis du spiller, prøv at begrænse dig selv, hvis du bruger flere penge på præmien, bare stop.
Så jeg har lige downloadet denne app for at prøve den. Jeg begyndte at spille med de 5 gratis forsøg. Jeg bemærkede noget, mens jeg spillede, klobitten ville IKKE bevæge sig langt nok tilbage til overhovedet at give mig et forsøg på at få varen. Kloen var så langt foran varerne, det gjorde, at alt ikke engang var det værd. Jeg prøvede at klikke på knappen for at flytte den tilbage uden held. Som udgangspunkt vil jeg ikke bruge penge, og jeg vil afinstallere. Ikke anbefalet.
god idé i tanke, men kranen synes værre dem i byen. Varen var helt omkranset, men klemmerne er helt løse. plus lag gør det alligevel svært at bedømme, hvornår man skal stoppe. gør det værre, når det er en god position, og klemmerne tabes, når den bevæger sig op.ville være spild af penge at komme længere i spillet.
Claw Machine Game Toreba Live! Zábava xufm
det kan godt være lidt laggy, men det lykkedes mig at vinde en af figurerne ..de større plys er dog bestemt udfordrende på grund af deres vægt. spillet er bestemt vanedannende, og det er svært at stoppe >_<;
Jeg har længe overvejet at anskaffe mig denne app. Det har jeg endelig, og jeg har en masse problemer. Da jeg først klikkede på en maskine for at spille på, lod den mig aldrig indlæse i spillet. Jeg genstartede appen for at se, om den ville løse det. Jeg gik tilbage til den, jeg ville spille, og maskinerne dukkede ikke op længere. Jeg kiggede på nogle andre kun for at have de samme problemer. Alle maskiner lader til at være forsvundet. Kan nogen hjælpe mig?
Okay først, jeg elsker Toreba. Jeg er hele vejen i USA, og spillet halter, når jeg spiller, men jeg ved, hvordan man sigter efter en præmie kræver øvelse. Jeg ville give Toreba 5 stjerner, hvis de havde bedre og hurtigere kundesupport. de bruger Tapjoy, det er her de har apps, du kan downloade for at få gratis kreditter til at spille toreba. Spil de gratis apps for at få TP. Toreba Tapjoy tager Evig tid til at kreditere din tp, selv efter at have stillet kravene for at få TP. Venter stadig på, at de krediterer min. Løs venligst dette problem
Sjovt spil at se folk vinde, men du vil højst sandsynligt aldrig vinde en præmie.
Det ser ud til, at det ville have et stort potentiale for sjov! Men fra min erfaring ville ingen af spillene virke, hver gang jeg vælger en tilgængelig klomaskine vil den ikke indlæses, jeg sad og ventede 10 minutter på at den skulle indlæses og ingenting, så jeg flyttede til en anden klomaskine og igen gjorde den det det samme, jeg er ikke sikker på hvorfor, men jeg tror ikke, at det er den måde, jeg vil bruge min fritid på, at vente 20 minutter bare for at tabe mig. 😩
Sidder på 12 præmier og venter på forsendelse på dette tidspunkt med 4 af dem over et år gamle. :v
Det er ikke let, men det er ikke rigget! Jeg har vundet to gange nu og har lige modtaget min første præmie i dag med posten! Hav tålmodighed med forsendelsen, det vil ankomme, sørg for at din adresse er korrekt, men dette spil er fantastisk! Og præmierne kan ikke altid findes andre steder! Toreba er fantastisk!!!! Edit: elsker det stadig, fik endnu en præmie i dag
Jeg ELSKER denne app. Jeg har allerede vundet 3 ting med for det meste gratis spil og brugt højst $30 tilsammen. Jeg brugte mine 5 gratis forsøg for længe siden og stoppede med at spille, fordi forsinkelsen var så dårlig, men nu er den faktisk rigtig spilbar, og du har mulighed for at sænke videokvaliteten, så det hjælper lidt. Min 1. præmie, der blev sendt, ankom inden for 5 dage, plus forsendelsen var GRATIS!! Jeg er nødt til at vente endnu en uge på gratis forsendelse, men det er ok, ligesom at spille spillet, skal du være tålmodig. Alle disse mennesker, der klager over det er rigget, ved bare ikke, hvordan de skal spille. Du skal bruge kloen til at flytte præmien, ikke blot samle den op. Du kan se, hvordan andre spiller for at få en idé om, hvordan hver maskine fungerer. Min eneste bekymring er, når jeg forlader en maskine, og den genindlæses til toppen af hovedsiden, så jeg tog en stjerne ud. Det gør det ikke for min veninde, men hun spiller på Apple, så det kan være en ting. Bortset fra det forfriskende, er denne app lovlig. EDIT: De rettede den forfriskende ting, så nu forbliver den på den side, du var på efter at have forladt en maskine. Tilbage til 5 stjerner, lol.
Øh... De fleste af deres maskiner er den slags, der kræver flere forsøg for at få præmien for at skubbe den, hvor den skal være - og for svage kroge til overhovedet at rokke nogle af dem. Har i et par uger forsøgt at finde ud af noget, der kan vindes, men medmindre du betaler for at spille, kan du ikke komme på ventelisten for at spille dem, der er tæt på at vinde. Def en betal for at vinde og en rigget for at få dig til at betale mere for at gøre det. Jeg kan dog godt lide at se, hvilke præmier de har.
Appen fungerer lige så godt, hvis ikke bedre end hjemmesiden. Plus du får 5 gratis forsøg for at oprette en konto i appen, og du får 1 til 2 gratis forsøg om dagen i kampagneperioder! Selvom der er en lille forsinkelse, når du spiller (hvilket kan forventes), er forsinkelsen konsekvent gennem spillene, så du vænner dig til det ret hurtigt. Dette er en fantastisk måde at spille rigtige japanske kranspil og vinde nogle pæne ting, hvis du ikke allerede elsker i Japan. Brug lidt tid på at se andre lege!
Jeg plejede at elske dette spil, men nu venter jeg i måneder på at modtage mine præmier, og det er bare ikke acceptabelt, jeg kunne nemt købe lignende præmier af højere kvalitet for meget færre penge og hurtigere forsendelse
Denne app ville være rar og sjov, hvis priserne ikke var så høje, og hvis de ville give de lovede belønninger. Efter at have brugt mindst en uge på at prøve at nå et påkrævet niveau for at tjene mine gratis Toreba-point, nægtede de at give mig mine point på grund af, at appen sagde, at jeg var "ikke berettiget", selv efter at jeg sendte billedbeviser for at nå det påkrævede niveau .
Billig medlemskab, fik en anime figur med $4 månedlige, ingen forsendelse skjult gebyr eller noget. Tålmodighed er nøglen! Online klomaskine, ja det vil have forsinkelse, hårdt men meget gennemførligt. Spil det ventelistespil!
Jeg nød det lidt af denne service, jeg kunne bruge. Jeg vandt en præmie, men da jeg gik for at registrere mit kreditkort, ville det ikke godkende det. Da jeg så op, hvordan man fikser det, var det eneste, jeg ledte til, en dyr hjemmeside for virksomheder. Hvis virksomheden kunne løse kreditkortproblemet, ville jeg sætte pris på det
Skuffet. Jeg fik aldrig de "5 gratis forsøg", de lovede. De vil straks have mig til at betale for TP...
Genstande er for tunge til kløerne, du kan optjene point for at spille, men de er svære at få og løbe hurtigt ud, kontrollerne er forvirrende, det halter som en sindssyg, og jeg har set kloen slippe letvægtsgenstande lige efter, at den er blevet samlet op af klo sjovt at spille, men forvent ikke at vinde noget
Elsker denne app, spil spil - tjen Tp(mønter) - vind kæmpe plys og andre tilfældige gode ting ... jeg er besat, jeg bliver måske nødt til at dedikere et værelse til alt det enorme legetøj, jeg vandt 😬 send venligst hjælp
Jeg kæmper for at anbefale dette, selvom det er en fed idé. Præmier er temmelig indlysende tapet på plads, og dem, der ikke er, er sat op til at kræve adskillige forsøg, og svinger præmien frem og tilbage, indtil du til sidst får den til at falde. Dette resulterer i, at de fleste bare ser en præmie i timevis i håb om, at de kan snige sig ind, lige som det ser ud til, at noget er ved at falde. Sådan bliver 99,9% af præmierne faktisk vundet. Det er som et karnevalsspil, hvor oddsene er stablet langt mod dig.
Mens selve appen er sjov at spille og en smule vanedannende. Kundesupporten er ikke den bedste, når du har et problem. Den eneste grund til at den ikke fik 5 stjerner
fantastisk spil, men pas på det er meget vanedannende. jeg elsker de præmier, jeg har vundet. det er meget sjældent, at et spil som dette lever op til sit ord. Jeg vil dog gerne se flere dragonball-figurer. blåhåret lancering er den, jeg virkelig vil have, såvel som bulma, chichi, pan, videl og især nummer 18.
Link Animal Sestavljanke jkts
Alt for meget forsinkelse. Det er forfærdeligt!! Jeg plejede at spille hele tiden. Jeg har brugt en latterlig mængde tid og penge. Fejlene og forsinkelsen var ikke så slemt. Nu er det uacceptabelt! Det vil være okay første forsøg. Derefter viser spillet/kameraet slet ikke bevægelsen. Du kan ikke se mængden af afstand kloen tilbagelægger. Så kan du ikke se, om kloen overhovedet flyttede præmien eller ej. Det eneste, du virkelig ser, er kloen tilbage i dens nulstillingsposition.
Legetøjet er sødt, ja men...det er et fupnummer!! Det fejler, når du vil have en vare, du skal betale til, men og fortæl mig, at det er vildt dyrt, så du skal bare ikke forstå, at jeg har problemer, og hvis jeg kontakter support, ville det ikke fungere. Dårlig app. Bare et fupnummer😡.
Jeg elsker det virkelig. Det er svært. Tag dig tid til at se andre spille. Har lige fået min første sejr. Var det de penge værd, jeg har brugt indtil videre.. måske ikke, men jeg havde det sjovt, og når man vinder, føles det rigtig godt. Bare bræk ikke banken. Spil smart.
hvis du er heldig, behøver du kun et par forsøg, især hvis personen foran dig giver op, da han/hun faktisk var ret tæt på at få det. nogle af "tjen gratis tp"-tilbuddene virker ikke, og du får ikke svar fra kundeservice fra den anden side. TP er for dyre, at jeg hellere prøver at købe varen andre steder, især de mindre plysser. gratis billet kampagne giver kun mulighed for at gemme gratis billet i omkring 2-3 dage, før de udløber.
Jeg elsker ideen med dette spil, og jeg elsker klomaskiner, men der er SÅÅÅ meget forsinkelse i det. Især når du spiller, så du ikke ved, hvor kloen bevæger sig, men du kan ikke afslutte efter at have brugt din TP, jeg har mistet så mange bcs af denne forsinkelse. De siger, de arbejder på det, men det er BS bcs, de gør ikke noget. De returnerer ikke engang din TP tilbage. Helt ærligt, spar bare dine penge og tid. Gå til en rigtig klomaskine. Dette virker så fantastisk, men kræver meget arbejde, så spar venligst dine penge.
Ville ønske det var nemmere at esrn TP. Jeg har vundet meget, leveringstiden er ret hurtig og gratis.
Dette virker, men er en skitse, så her er for alle, der overvejer det og tjekker anmeldelser: 1. Hvis du får noget med dine gratis trækninger, vil det bede om dine forsendelsesoplysninger og kortoplysninger. 2. Så vidt jeg kan se, er der ikke taget penge ud af min konto, fordi jeg nægter at købe og spiller. 3. Hvis du vil have gratis forsendelse, vent 7 dage, og så er du godt i gang. 4. Min forsendelse tog omkring halvanden måned, men jeg fik tingen gratis, så jeg er ikke bekymret for det. Så gerne have det sjovt pas på, lad være med at bruge penge