Post by saureslatalen on Mar 14, 2022 9:46:42 GMT 8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Block Puzzle: Merge Star ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Block Puzzle: Merge Star IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ rajoittamaton kultahakkerointi ▞▞▞
▞▞▞ Block Puzzle: Merge Star 2022 version ▞▞▞
Pitäisi olla 0* Minulla on huippupuhelin, mutta jostain syystä tämä peli viivästyy, sen takana on huono ohjelmointi, ei tapahdu tarpeeksi, jotta tämä saisi jopa 5 vuoden takaisen halvemman puhelimen viiveeseen. Säälittävä!
Hauskaa paljon paremmin kuin tämän pelin toinen versio
Block Puzzle: Merge Star Sestavljanke omc
Hauskaa
Jännittävä ja mukaansatempaava. Auttaa keskittymään. Rakastan sitä.
Kiva peli..
Koukuttava ja niin hauskaa!!!
Miten mainokset poistetaan?? Mihin IAP-lupa on tarkoitettu? Olen katsellut kaikkia, mutta en näe vaihtoehtoa maksaa mainosten poistamisesta tai maksaa mistä tahansa. muuten kelvollinen peli.
Olen pelannut tätä peliä ikuisuuden, ja yhtäkkiä se viivästyy jatkuvasti, mikä tekee pelaamisen mahdottomaksi! Yritin asentaa sen uudelleen ja se on edelleen sama. Harmi, että joudun poistamaan pelin
Hauskaa. Nautitaan tästä toistaiseksi. Samaa mieltä toisen arvioijan kanssa, että se on hieman nopea.
Tämä peli ei vastaa päivittäin ja ilmoitan siitä joka päivä, mutta se ei auta
Hyvä
Pidän siitä paljon, toivon, että heillä olisi rentoutumistila!
Peli oli loistava tähän päivitykseen asti! Lohkot ovat paksuja, värit ovat kamalia ja häiriö oikeassa yläkulmassa. Pelasin uskonnollisesti, nyt voin helposti luopua siitä. Kamala suunnitteluidea.
Rakastan tätä peliä niin paljon, koska se on todella nopea ja vaikea ja auttaa minua parantamaan kykyäni.
Ihan hauskaa. Helppo oppia.
Nauti siitä todella.
Haastava ja koukuttava. Minä suosittelen. Sisältää lyhyitä mainoksia.
Näyttää hyvältä toistaiseksi, mutta tarvitsee muutaman viikon antaaksesi tarkan arvion...5 tähteä nyt...katsotaan pidänkö siitä myöhemmin...Yksi asia vielä: peli on liian nopea useimmille pelaajille.. .hidasta vielä noin 3 sekuntia. Kiitos muuten hienosta pelistä.
Todella haastaa aivosi
Yhdistä perus
Hauska peli, jonka asensin nähtyäni pelattavan mainoksen, siinä ei ollut alle 16-vuotiaita, mutta kun asennat, numerot ovat vain 2 poistamalla
Pidän todella tästä pelistä. Se on välillä hauskaa ja vaikeaa.
Todella mielen keskittymistä
Estää meidät
Rakastan tätä peliä, mutta tarvitsemmeko siihen todella ajastimen? Se jäätyi minuun tason 15 suorittamisen jälkeen. Tarvitsen uuden päivityksen. Ja joskus kestää jonkin aikaa tehdä kolikoita vahvistimia varten. Muuten kuin loistava peli.
Rakastan sitä
Älä todella välitä siitä
Block Puzzle: Merge Star Teka-teki xfbc
Loistava
Jäätyy yrittäessään siirtää lohkoja, mutta ajastin laskee silti, joten pelaaminen on lähes mahdotonta
Keskity...hauskaa...haastavaa
Olisi 5 tähteä, jos siellä olisi rento tila, hetken kuluttua alkaa vain ajatella nopeasti, saati sitten tehdä mitään
Rakasta peliä. Jos etsit haastetta, tämä peli on sinua varten. Se on erittäin nopeatempoinen peli. Nauttia!
Rakastan sitä! Ainoa asia, joka tekisi siitä paremman, olisi raha tai palkinnot
Warplane Inc Hills & WW2 plane Екшън dwen
Se on hauska peli, jota rakastan pelata
Block Puzzle: Merge Star Kirakós játékok nuch
illallinen
Ei toimi enää. Jos poistan asennuksen ja asensen sen uudelleen, se toimii, kunnes se suljetaan. Kun se on suljettu, se ei avaudu uudelleen ennen kuin se on asennettu uudelleen.
Kultakolikot vietiin ilman syytä.
TYLSÄ!!!!!!!!!